Service for batteribåndingsværktøj
Hvis der er noget galt med dit batteribåndingsværktøj, kan du straks kontakte os, og vi sender dig adressen på, hvor du skal sende det hen. Da vi har flere faciliteter, vil vi svare med adressen på den servicefacilitet, der er tilgængelig på det pågældende tidspunkt, så de straks kan påbegynde reparationen.
Alle tjenester er inden for Europa (EU).
Når vi modtager dit batterihåndværktøj, vil vi vurdere, hvor lang tid det vil tage at reparere det, og hvad omkostningerne er, hvis batterihåndværktøjet ikke længere er under garanti. Hvis det tager længere tid, og værktøjet stadig er under garanti, kan vi mod et mindre gebyr sende dig en erstatning for reparationsperioden. Forsendelsesomkostningerne dækkes af kunden. Når batteribåndsmaskinen er repareret, testes den og sendes først derefter tilbage til dig. Hvis batteriomsnøringsmaskinen er beskadiget på grund af en menneskelig fejl (måske faldt den ned eller andet) kan vi ikke reparere den under garantien.
De fleste reservedele er tilgængelige eller kan leveres relativt hurtigt. Der er ingen garanti på reservedele. For omsnøringsmaskiner (automatiske, halvautomatiske omsnøringsmaskiner) er der ingen service på stedet. Derfor skal kunden selv sørge for transporten til vores anlæg.
Højtuddannet professionelt personale
Da vores fokus er på batteribåndingsværktøj. Vores ingeniører er dygtige og erfarne til at reparere batteriomsnøringsværktøj.
Service i Europa
Når der er noget galt med batteribåndværktøjet, skal du blot sende batterihåndværktøjet til en af vores lokationer. Vores højtuddannede serviceteam vil tage sig af det.
Udskiftning, når batteriværktøjet er i drift
Hvis servicen/reparationen har taget længere tid, sender vi dig mod et mindre gebyr et andet batteribåndværktøj som erstatning for den tid, dit batteribåndværktøj er i service.
Testet, før det sendes tilbage
Hvert batteribåndværktøj testes, før det sendes tilbage til dig.
Service for manuelle og pneumatiske omsnøringsværktøjer
Når der er noget galt med dit manuelle eller pneumatiske omsnøringsværktøj, kan du straks kontakte os, og vi sender dig adressen på, hvor du skal sende det hen. Da vi har flere tjenester, vil vi svare med den tjeneste, der er tilgængelig på det pågældende tidspunkt, så de straks kan påbegynde reparationen.
Alle tjenester er inden for Europa (EU).
Når vi modtager dit manuelle eller pneumatiske båndværktøj, vil vi vurdere, hvor lang tid det vil tage at reparere det, og hvad omkostningerne er, hvis håndværktøjet ikke længere er under garanti. Hvis det tager længere tid, sender vi dig mod et mindre gebyr et erstatningsværktøj. Forsendelsesomkostningerne dækkes af kunden. Når værktøjet er repareret, bliver det testet af vores personale og først derefter sendt tilbage til dig. Hvis værktøjet er beskadiget på grund af en menneskelig fejl (måske er det faldet ned eller andet) kan vi ikke reparere det under garantien.
De fleste reservedele er tilgængelige eller kan leveres relativt hurtigt. Der er ingen garanti på reservedele.
Service for pakkemaskiner
For omsnøringsmaskiner (automatiske og halvautomatiske omsnøringsmaskiner) er der ingen service på stedet. Derfor skal kunden selv sørge for transporten til vores anlæg. De fleste reservedele er tilgængelige eller kan leveres relativt hurtigt. Der er ingen garanti på reservedele. Hvis automatiske, halvautomatiske omsnøringsmaskiner beskadiges på grund af en menneskelig fejl (måske faldt den ned eller andet), kan vi ikke reparere dem under garantien.
Service for elektriske stablere og elektriske pallestablere
Elektriske stablere og elektriske pallestablere har 2 års garanti. For elektriske stablere og elektriske pallestablere er der ingen service på stedet. Derfor skal kunden selv sørge for transport til vores anlæg. De fleste reservedele er tilgængelige eller kan leveres relativt hurtigt. Der er ingen garanti på reservedele. Hvis den elektriske stabler eller den elektriske stabler truck beskadiges på grund af menneskelige fejl (måske faldt den ned eller andet) kan vi ikke reparere den under garantien.
Service til papballepresser
Pappressere har et års garanti. For pappressere er der ingen service på stedet. Derfor skal kunden selv sørge for transporten til vores anlæg. De fleste reservedele er tilgængelige eller kan leveres relativt hurtigt. Der er ingen garanti på reservedele. Hvis pappresseren beskadiges på grund af en menneskelig fejl (måske faldt den ned eller andet), kan vi ikke reparere den under garantien.
Du kan få flere oplysninger i vores FAQ-sektion, Vilkår og betingelser eller Privatlivspolitik. Du kan finde flere oplysninger om virksomheden og vores erfaring med pakkeløsninger i afsnittet Om os.